واشنگتن پست آغاز چاپ سوم را اعلام کرد


همه عزیزان

طی چند ماه گذشته، همکارانی از گروه‌های تحریریه، نظرات و کسب‌وکار بر ایجاد و توسعه طرحی برای WP Ventures، که قبلا به عنوان The Third Newsroom شناخته می‌شد، تمرکز کرده‌اند. هدف این است که بررسی کنیم که واشنگتن پست چگونه می تواند به طور موثر دسترسی، درآمد و ارتباط ما را با مخاطبان جدید در یک چشم انداز رسانه ای که به سرعت در حال تغییر است افزایش دهد. تمرکز ویژه بر گسترش حضور ما در رسانه‌های اجتماعی و ایجاد فرصت‌های تجاری جدید برای روزنامه‌نگاری مصرف‌کننده و سبک زندگی، در عین تسریع نوآوری و همکاری بین شرکت‌ها بود.

توسط یک ویرایشگر مدیریت کریسا تامپسوناین تیم نظرات بسیاری از شما را در شکل دادن به استراتژی، ساختار و طرح تجاری برای WP Ventures و فصل بعدی رشد در The Post جمع آوری کرده است.

The Post دارای سابقه نوآوری در داستان‌سرایی دیجیتال و موفقیت‌های قبلی در پلتفرم‌هایی مانند TikTok و Instagram است، و ما در حال ساختن بر روی بزرگترین دسترسی بین پلتفرمی در تاریخ خود هستیم که توسط پلتفرم‌های روزنامه‌نگاری خود پشتیبانی می‌شود. اما با توجه به تغییرات گسترده و سریع صنعت در خوانندگان و اقتصاد، نیاز به حرکت سریع‌تر برای دستیابی به مخاطبان بکر و نوآوری ضروری است.

من خوشحالم که کریسا، که رهبری و استعداد استثنایی از خود نشان داده است، به عنوان سردبیر WP Ventures خدمت خواهد کرد. کریسا خلاق، سرسخت و پویا است، با تجربه و دیدگاه مناسب که ما را در پیشبرد مرزهای روزنامه نگاری و نوآوری هدایت می کند. او اعتماد اتاق خبر ما را به دست آورده است و به تقویت همکاری بین Ventures، اتاق خبر و بقیه شرکت ادامه خواهد داد که برای موفقیت این تلاش جدید ضروری است.

کریسا، که به من گزارش می دهد، بیش از دو دهه در پست بوده است، در نقش هایی از جمله گزارشگر، ویرایشگر تعیین تکلیف سبک و سردبیر. او موضوعاتی از مهاجرت گرفته تا رای دادن، حقوق مدنی و نژاد و بال شرقی کاخ سفید را پوشش داده است، در حالی که رهبری پرورش و سرمایه گذاری تیم صوتی، بخش سبک و بخش آب و هوا را بر عهده دارد.

هدف اصلی WP Ventures تقویت کسب‌وکارمان از طریق افزایش سودآوری پوشش مصرف‌کننده‌محورتر و ایجاد محصولات و تجربیات جدیدی است که باعث ایجاد عادت می‌شوند و ارزش پرداخت را دارند. برای این منظور، کریسا با یک مدیر کل برای ایجاد استراتژی و مورد تجاری برای پروژه های Ventures شریک خواهد شد. برای این نقش خوشحالم که استخدامش را اعلام کنم سامانتا هنیگ، که از نزدیک با کریسا در تیم برنامه ریزی کار می کند.

سام بیش از 15 سال تجربه در ساخت محصولات روزنامه نگاری و جذب مخاطبان جوان تر و متنوع تر به ارمغان می آورد. سام مبتکر، با تجربه و عمیقاً متفکر در مورد راه های ادامه تکامل روزنامه نگاری است. او به عنوان یکی از بنیانگذاران بخش صوتی برنده جایزه نیویورک تایمز و خالق روزنامه دیلی، سابقه اثبات شده ای در موفقیت نوآورانه دارد. نقش‌های رهبری قبلی او شامل سردبیر دیجیتال مجله نیویورک تایمز و پست‌های سردبیری مختلف در بخش‌های تایمز استایلز، املاک، خانه و سفر است. او همچنین نقش‌های رهبری استراتژیک در BuzzFeed داشت و در خلال یک وقفه کوتاه از رسانه‌ها، به عنوان مدیر اجرایی یک شرکت بستنی کار کرد. از آنجایی که این نقش استراتژی سردبیری و تجاری را پوشش می دهد، سم به طور مشترک به من و سوزی واتفورد گزارش می دهد.

در سال جدید، WP Ventures دفتر مرکزی خود را در طبقه چهارم دفتر DC ایجاد خواهد کرد تا نوع جدیدی از فضای کاری ایجاد کند که امکان آزمایش، یادگیری و انطباق را در حین کشف فرصت‌ها و قالب‌های جدید، مطابق با ارزش‌ها و ارزش‌های ما فراهم می‌کند. استانداردهای روزنامه نگاری تیم‌های موسس در حال انتقال به Ventures شامل ویدئو، صدا، خبرنامه، ابتکارات ویژه، سلامتی و زندگی الهام‌بخش هستند. در اوایل ژانویه جزئیات بیشتری درباره برنامه‌های اولیه به اشتراک می‌گذاریم، اگرچه با تحول مداوم صنعت و شرکت ما، برنامه‌های ما بدون شک با یادگیری و آزمایش به تکامل خود ادامه خواهند داد.

این یک زمان هیجان انگیز برای واشنگتن پست است. WP Ventures نوع جدیدی از تلاش است، و در Chrissa و Sam ما خوش شانس هستیم که رهبران قوی و شجاعی داریم. از هر دوی آنها و همه کسانی که برای از بین بردن WP Ventures تلاش کردند تشکر می کنم. در سال جدید، به طور منظم بیشتر از تیم خواهید شنید، همچنین راه‌های جدیدی برای همکاری و مشارکت خواهید شنید.

لطفاً با من همراه باشید تا به کریسا و سم تبریک بگویم که این نقش‌های مهم جدید را بر عهده می‌گیرند.

مت



دیدگاهتان را بنویسید