اندرو ادجکلیف-جانسون گزارش می دهد که یک خبرنامه مدیر عامل فقط دعوت نامه، The CEO Signal، برای Semafor می نویسد. کیتی رابرتسون از نیویورک تایمز
رابرتسون گزارش می دهد: «آقای. Edgecliffe-Johnson، سردبیر سابق اخبار ایالات متحده FT، در مصاحبه ای گفت که سایر محصولات رسانه ای با مارک مدیر عامل، مخاطبان جوان تر و جاه طلب تر هستند، در حالی که خبرنامه او مستقیماً برای رؤسای ارشد نوشته می شود.
او میگوید: «من میتوانم به داستانهای بسیار کمی بهتر از نقش مدیرعامل در این لحظه خاص در تاریخ فکر کنم، جایی که خواستهها از مردم بیشتر از همیشه و گیجکنندهتر از همیشه است».
“دسترسی به خبرنامه شامل دسترسی به رویداد تجاری و سیاست گذاری سالانه سمافور است که در واشنگتن دی سی، مجمع جهانی اقتصاد برگزار می شود. این محصول به پادکست، ویدیو و رویدادهای دیگر گسترش خواهد یافت.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.